سومین همایش سیمای زن انقلابی روستا با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری و جمعی از مسئولان شهرستان دیواندره در شهر زرینه نگین برفی ایران برگزار شد.

تقدیر از 12 زن نمونه روستایی درشهرستان زرینه
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج،فرماندار دیواندره گفت:زنان باید به جایگاهی که در دین، قانون و عرف ما تعریف شده است بیشتر آشنا شوند.

بهرام فاتحی افزود: زنان با تربیت صحیح فرزندان زمینه بروز استعدادهای جامعه را فراهم می‌کنند به همین دلیل نقش آنان در اجتماع بی بدیل است.

وی افزود:در گذشته نگاه مرد سالارانه در بعضی از مناطق حاکم بوده است که خوشبختانه در دین اسلام و قوانین کشور ما زنان و مردان از حقوق اسلامی برخوردارند.

فاتحی مهم ترین فعالیت زنان در جامعه را سه دسته نام برد و بیان کرد: نقش مادری و مراقبت، تربیت فرزندان نقش بی بدیل است چون تربیت فرزندان خلاق و نخبه در جامعه فقط توسط مادران می تواند محقق شود.

همچنین مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان نیز در این مراسم گفت: زنان روستایی کلید اصلی توسعه روستا و چرخش‌های گردش‌ اقتصادی روستاها هستند که توانایی‌های این قشر باید به مرحله ظهور و جامعه کشیده شود.

در پایان مراسم از 12 بانو در سراسر استان کردستان تقدیر به عمل آمد و به رسم یاد بود تندیس همایش و هدایایی به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: تقدیر ، نمونه ، زن ، روستا ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.