اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان/

سارق مسلح مغازه‌های مرکز پایتخت به دام ماموران کلانتری افتاد

سارق مسلح مغازه‌های مرکز پایتخت،‌ در گشت‌های انتظامی کلانتری رازی شکار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ چندی پیش ماموران گشت انتظامی کلانتری 115 رازی در حین گشت زنی در مناطق جرم خیز و آلوده واقع در میدان رازی بودند که به یکدستگاه خودروی پراید سفید رنگ که پلاک عقب آن دستکاری شده بود، مشکوک شدند.
 
 بلافاصله ماموران،  خودرو را متوقف کردند متوجه شدند که راننده فاقد هرگونه مدارک خودرو بوده و پس از بازرسی یک قبضه سلاح از نوع کلت کمری (شاه کش ) و از روی صندلی عقب یک قبضه تفنگ بادی کشف کردند.
همچنین در بررسی دقیق تر از زیر صندلی عقب ۴ دستگاه قیچی آهن بر، ۲دستگاه دریل شارژی و دو دستگاه اره ی آهن و یک تیشه  نوک تیز جهت بریدن قفل های بزرگ، یک عدد دیلم بزرگ ۵/۱ متری، دو الماس شیشه بری و ۹ کلید یک شکل کشف گردید .
 
لذا راننده که خود را محسن معرفی می‌کرد، دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت.
 
سرگرد صادق ضرونی رئیس کلانتری 115رازی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه ایی و سابقه دار مغازه در مرکز تهران است که جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار