سرمربی تیم استقلال اهواز گفت :موعود بنیادی فر داور جنتلمن دیدار با استقلال 2 صحنه مشکوک را به سود استقلال سوت زد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پس از بازی استقلال اهواز مقابل استقلال تهران  گفت : از رسانه ها به دلیل حمایت از تیم جوان استقلال اهواز تشکر می کنم. نتیجه مساوی برای تیم انتهای جدولی خوشحال کننده نیست .

وی افزود:  تمام هفته روی این مساله کار کردیم که نیمه زمین را به استقلال داده و در زمانی که بازیکنان جوانمان صاحب توپ شدند با هدف به دروازه حریف نزدیک شویم زیرا حفظ توپ در میانه زمین استقلال فایده ای ندارد.

سرمربی استقلال اهواز ادامه داد:  وقتی می بینم  مجید صالح هم دوره من تیم های بزرگ دنیا را آنالیز می کند  لذت می برم. ما برابر استقلال با  چنین بازیکنان و کادرفنی قدرتمندی  ایستادیم. در واقع همان گونه که دیروز گفتم با چوب دستی جلوی توپ و تانک ایستادیم. 

بحتیاری زاده گفت: از کارون یعقوبی مدیر عامل استقلال اهواز  تشکر می کنم که از من خواسته به جوانان استان بها دهم .تیم ملی ما نیز برای بازگشت به قدرت سابق خود باید از جوانان خوزستانی استفاده کند.

وی درباره صحنه مشکوک به گل این دیدار اظهار داشت: موعود بنیادی فر با شخصیت جنتلمن و فیزیک بدنی خوب خود یکی از نخبه های داوری ایران در سطح آسیا است اما من روی هر 2 گل این بازی بحث دارم.در صحنه گل حریف از فاصله 50 متری دیدم که توپ با برخورد به بازیکن استقلال بیرون رفت .در صحنه مشکوک این دیدار نیز کاملا توپ از خط وروازه حریف گذشت.پتاسفانه داور روی این 2 صحنه تمرکز نداشت. 

بختیاری زاده ادامه داد:پس از شکست ناحق بازی رفت از من خواستند زیاد به داوری ریز نشوم چرا که داور را 4 جلسه محروم کرده اند. در مورد ان داور هم دیدیم که داور به کارش ادامه داد و شاید اگر من ان مسابقه را می بردم از استقلال اهوار اخراج نمی شدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار