با چه نرم افزاری عکس هایم را بازیابی کنم؟

با نرم افزار SD card Photo Recovery Info عکس های از دست رفته را باز یابی کنید.

با چه نرم افزاری عکس هایم را بازیابی کنم؟ به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، در زمانی که یک عکس و یا فایل دیگری از روی کارت حافظه دستگاه شما پاک می شود کدهای این تصویر در بخشی از کارت حافظه شما هنوز وجود دارد و شما می توانید با استفاده از برنامه های خاصی این تصاویر را به جای خود بازگردانید.


یکی از این برنامه هایی که شما می توانید از آن به عنوان بازگردان تصاویر خود استفاده کنید "SD card Photo Recovery Info"نام دارد. جایگاه کارت های حافظه در بیشتر موارد در کنار دستگاه ها واقع شده است و از آن برای ذخیره سازی اطلاعاتی همچون تصاویر، آلارم ها، اسناد، اطلاعات تماس و … استفاده می شود. کارت های حافضه در اندازه ها و فرمت های خاصی همچون mini SD و SDHC وجود دارند.


برنامه SD Card Photo Recovery Pro یک نرم افزار بسیار قوی برای بازگردانی تصاویر از روی کارت حافظه دستگاه شما محسوب می شود. این برنامه ریکاوری قادر به نجات تصاویر شما و همچنین محافظت از گوشی شما در برابر شرایط گوناگون خطر می باشد.


طرز استفاد از این برنامه را قبل از استفاده یاد بگیرید.

از کمک های رایگان برای برنامه ریکاوری تصاویر دیجیتال بهره بگیرید.

برای راهنمایی به شما یک ابزار رایگان در برنامه موجود است که به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

این برنامه یکی از بهترین برنامه های رایگان در حوزه خود می باشد.

یکی از نکاتی که در استفاده از این برنامه باید دقت بسیاری به آن کرد این است که این برنامه برای نسخه های اندروید ۲٫۲ به بالا طراحی شده است.


منبع: پایگاه امنیت فناوری اطلاعات


انتهای پیام/



برچسب ها: نرم افزار ، فایل ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار