درهفتمین روز از دهه فجر هشت طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در بخش های زرین آباد و سراب میمه دهلران کلنگ زنی و بهره برداری شد.

بهره برداری از هشت طرح در بخش های زرین آباد و سراب میمهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دهلران؛ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال بکار گرفته شد. 

علی مجلسی گفت: بلوار ورودی شهر پهله کلنگ زنی و ایستگاه پمپاژ میمه، مرکز پرورش بوقلمون و استخر پرورش ماهی در بخش زرین آباد نیز بهره برداری شد. 
وی افزود: بهره برداری از این طرح ها نقش مهمی در عمران شهری، اقتصادی و خدماتی این بخش دارد. 

معاون فرماندار دهلران دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای دولت به مردم دانست و افزود: مدیران باید در جهت اطلاع رسانی از خدمات دولت تدبیر و امید در همه عرصه ها به مردم دقت نظر داشته باشند. 

مجلسی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان مرزی دهلران گفت: مدیریت ارشد استان و دولت بخوبی ظرفیت های شهرستان را شناخته و در جهت بهره برداری و شکوفایی این ظرفیت ها برای رونق اقتصادی منطقه تلاش می کنند. 

معاون فرماندار دهلران تاکید کرد: برای اجرای طرح های بخش سراب میمه در زمینه عمرانی، اقتصادی و خدماتی هستند اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 470 میلیون ریال هزینه شده است. 

علی مجلسی افزود:احداث محوطه مرکز درمانی بخش سراب میمه شامل دیوار کشی،آسفالت و فضای سبز به طول دو هزار 100 متر مربع،ایجاد غسالخانه شهر میمه با زیر بنای 100متر مربع،و ساختمان دهیاری گوراب بالا و تختان از جمله مهمترین این پروژه ها هستند. 

وی از نهال کاری در سطح 10 هکتار از اراضی منطقه خبرداد وافزود: برای این طرح نیز اعتباری بالغ بر 140میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در بخش سراب میمه هزینه شده است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.