شهرکرد؛

تأييد صلاحيت 74 داوطلب نمایندگی مجلس دهم در چهارمحال و بختياری

74 داوطلب نمایندگی دهمين دوره مجلس شورای اسلامی، برای رقابت در چهار حوزه انتخابيه استان چهارمحال و بختياری تأييد صلاحيت شدند.


به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياری گفت: تعداد داوطلبان تأييد صلاحيت شده ۴ حوزه انتخابيه اين استان برای رقابت در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به ۷۴ نفر رسيد.

خدابخش مرادی افزود: در بررسي مجدد صلاحيت ها از سوی شوراي نگهبان، ۱۱ داوطلب كه در مراحل قبلي رد صلاحيت شده و يا صلاحيت آن ها احراز نشده بود، تأييد صلاحيت شدند.

وي اضافه کرد: يك داوطلب از چهارمحال و بختياري نيز كه در مرحله هاي قبلي تأييد صلاحيت شده بود، از سوي شوراي نگهبان رد صلاحيت شد.

مرادی گفت: يك داوطلب هم انصراف خود را در اين مرحله اعلام كرد.

وي تصريح كرد: بر اين اساس از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت نامي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در چهارمحال و بختياري، ۷۴ داوطلب تأييد صلاحيت و ۴۶ داوطلب رد صلاحيت شدند، و ۲۶ داوطلب هم اعلام انصراف دادند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شامل یک نماینده از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، یک نماینده از حوزه انتخابیه بروجن، یک نماینده از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و یک نماینده از حوزه انتخابیه لردگان می باشد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتخابات ، رأی ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.