رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: فرهنگسرای سنجیده و بوستان چوبیندر از پروژه‌های مهمی هستند که با تلاش مجموعه مدیریت شهری در بافت کمتر توسعه یافته شهر در حال احداث بوده و یا در مسیر اتمام قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فاطمه اشدری پروژه‌های سازمان فرهنگی ـ ورزشی را دارای ماهیتی مناسب و درخور توجه دانست و ادامه داد: برنامه‌ریزی در تدوین و اجرای پروژه‌های فرهنگی در شهر بسیار هوشمندانه و درخور توجه بوده و طی چند سال اخیر نهضت اجرای این‌گونه پروژه‌ها در بافت جنوبی و کمتر توسعه یافته شهر به خوبی نمایان شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با اشاره به پروژه فرهنگسرای سنجیده و دیگر پروژه‌های مورد بازدید قرار گرفته، بیان کرد: تلاش و اهتمام متولیان امر در برنامه‌ریزی مناسب برای افتتاح و بهره‌برداری به موقع پروژه‌ها بسیار مهم است و ضمن اینکه شورای اسلامی شهر قزوین در اختصاص اعتبارات در زمان مناسب تأکید و اهتمام دارد، خواستار اختصاص اعتبارات مناسب و به موقع برای ساخت پروژه‌ها از سوی دیگر ادارات و سازمان‌های مرتبط است.

اشدری ضمن اینکه اطلاع‌رسانی وضعیت پروژه‌های شهری به شهروندان را بسیار مهم می‌دانست، اضافه کرد: نصب تابلوهای شمارش معکوس، زمان‌بندی و معرفی ویژگی‌های مختلف پروژه در مجاور آن بسیار مهم بوده و در کنار این نیز شفاف‌سازی میزان اعتبارات پروژه و اینکه از چه بخش‌هایی تأمین اعتبار شده بسیار مهم است.

وی مطرح کرد: فرهنگسرای سنجیده و بوستان چوبیندر از پروژه‌های مهمی هستند که با تلاش مجموعه مدیریت شهری در بافت کمتر توسعه یافته شهر در حال احداث بوده و یا در مسیر اتمام قرار دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین ادامه داد: همچنین در راستای کاهش تولید زباله می‌توان سیاست‌هایی به کار بست و برای مردم شفاف‌سازی کرد که هزینه‌های جمع‌آوری و مهار زباله‌ها بسیار زیاد بوده و اگر با مشارکت آن‌ها زباله کمتری تولید شود، مقدار قابل توجهی از هزینه‌ها کاهش یافته و این رقم را می‌توان برای ساخت پروژه‌ها به کار بست.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: فرهنگس ، سنجی ، بوستان ، پروژه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.