زاهدان ؛

انهدام دو باند سرقت در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام دو باند با 55 فقره سرقت قطعات خودرو که با شگرد مشابه اقدام به سرقت می کردند در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان ،سرهنگ ملاشاهی در این خصوص گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در سطح شهر زاهدان تیمی از ماموران مبارزه با سرقت بررسی موضوع را آغاز کردند .

وی خاطرنشان کرد : در ادامه رسیدگی و پیگیری پرونده های به وقوع پیوسته خبری مبنی بر سرقت باطری و لوازم خودرو توسط دو نفر سارق بایکدستگاه خودروی پراید در حوزه کلانتری 17 شهر زاهدان به پلیس اعلام شد .که خودروی مورد نظر در حین تردد در یکی از خیابان های اصلی شهر مشاهده شد

وی با اشاره به اینکه سرنشینان بلاقاصله بعد از مشاهده ماموران خودرو را رها و از محل متواری شدند .تصریح کرد : سارقان پلاک اصلی خودرو جهت گمراه کردن ماموران اقدام به تعویض پلاک خودرو کرده بودند که با تدابیر اندیشیده شده انتظامی در چنین شرایطی ،دو سارق دستگیر شدند که به انجام 20 فقره سرقت اعتراف کردند .

وی عنوان کرد : همچنین 5 سارق دیگر نیز در اقدامی مشابه اقدام به سرقت لوازم خودرو می کردند که توسط پلیس دستگیر شدند .و به 35 فقره سرقت اعتراف کردند .

انتهای پیام/ف


برچسب ها: انهدام ، سرقت ، زاهدان ، باند ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.