بندرعباس؛

راه اندازی پارک علم و فناوری ویژه کودکان و نوجوانان درهرمزگان

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت : پارک علم و فناوری ویژه کودکان و نوجوانان در هرمزگان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ علی فتی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی جنوب کشور (نادکاپ خلیج فاس هرمزگان) افزود: با راه اندازی این پارک جدیدترین تکنولوژی ها، نوآوری های روز دنیا و شبیه سازی هایی که در حال انجام است خریداری و در این پارک قرار می گیرد.

وی گفت: با پیگری های انجام شده این پارک تا سال آینده راه اندازی شود.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، همچنین از تهیه بسته پیشنهادی به آموزش و پرورش در قالب حمایت از ایده های دانش آموزی خبر داد و گفت: با ارتباط های بیشتری که بین این دو مجموعه ایجاد خواهد شد بتوانیم در راستای حمایت از دانش آموزان خلاق و نوآور گام مهمی بر داریم.

وی با بیان اینکه پارک هرمزگان در راستای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان گام برداشته است، افزود: ایجاد مرکز نوآوری یکی از این اقدامات است که مجوز آن از هیات امنا گرفته شده و در حال فعالیت است.

فتی گفت: ماموریت این مرکز ترویج علم و فناوری در مدارس و دانشگاه هاست.

وی افزود: در این زمینه تسهیلاتی نیز از سوی پارک علم و فناوری در نظر گرفته شده است و دانش آموزان خلاق و دارای ایده می توانند از تسهیلات بلاعوض پارک علم و فناوری هرمزگان استفاده کنند.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت:هر دانش آموزی که نمونه ابتدایی از ایده خود داشته باشد می تواند ۵ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از پارک علم و فناوری هرمزگان دریافت کند.

فتی افزود: این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون ریال نیز قابل افزایش است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.