فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه انتخابات امنیت‌آفرین است، گفت: حضور در انتخابات دشمن را دچار تزلزل می‌کند و برای کشور آبرو می آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ مصطفی رستمی امروز در جمع اولیای دبیرستان ارجمند ملایر با تبریک دهه فجر به مضرات ماهواره پرداخت و اظهار داشت: 17 درصد مصرف‌کننده‌ها در این زمینه زنان هستند.


وی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های ماهواره حیازدایی است، گفت: 90 درصد اینترنت دانشگاه‌ها صرف دانلود فیلم‌های غیر اخلاقی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در 27 شهر مطب سگ داریم و زندگی با حیوانات یکی از فرهنگ‌هایی است که توسط ماهواره ترویج می‌شود، عنوان کرد: در خانه‌ای که سگ باشد ملائکه نمی‌آیند.

وی با اشاره به میانگین طلاق کشوری در تهران که بین 40 تا 50 درصد است، ادامه داد: یکی دیگر از آثار ماهواره تنوع‎طلبی است که در آن یک مرد با چهار زن و برعکس یک زن با چند مرد در ارتباط است.

رستمی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند «از دامن زن مرد به معراج می رود»، گفت: مادران شهدا حس خدای دارند، مادر شهید وقتی بالای سر شهیدش گریه می کنند می گوید بالای سر فرزند من گریه نکنید.

وی ابراز داشت: امروز در آرایشگاه های مردانه از لوازم زنانه استفاده می کنند حتی بیشتر از آرایشگاه‌های زنانه است و اخیراً در اثر تبلیغات ماهواره جشن طلاق برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ما 2 میلیون دختر مطلقه و مجرد داریم، افزود: اوباما می گوید هزینه‌ای که می خواستم برای جنگ با ایران بکنم صرف واردات گوشی اندرویدی کردم.

وی اضافه کرد: ما در استفاده از تلگرام اولینکشور دنیا و در وات ساپ دومین هستیم که این موارد باعث بلوغ زودرس جنسی می‌شود.

رستمی خاطرنشان کرد: 12 میلیون جوان زیر 18 سال دچار مشکلات روحی و روانی هستند برای جلوگیری از این خطرات باید فرزندان خود را با قرآن و اهل بیت(ع) آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید هرکس تقوای الهی پیشه کند ما راه خروجی برایش می‌گذاریم، بیان داشت: اگر در خانواده محبت نکنیم فرزندان ما در دامن دیگران دنبال محبت می‌گردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با مساجد و پایگاه‌های بسیج عنوان کرد: هفت نکته شامل نطفه، لقمه حلال، پدر و مادر، محیط، رفقا، رسانه و معلم در شخصیت فرزندان تاثیر دارند.

وی با بیان اینکه باید فرزندان خود را با شهدا آشنا کنیم، گفت: برای فرزندان خود دعا کنید چون همه در معرض خطرهستیم.

رستمی با اشاره به اینکه مشکل غرب با ما بر سر دین است، افزود: باید حواسمان باشد امام زمان خود را تنها نگذاریم و اجازه ندهیم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی ادامه داد: همه باید در انتخابات شرکت کنیم چون انتخابات امنیت‌آفرین است و رهبر انقلاب فرمودند شرکت در انتخابات بیعت با رسول الله (ص)است و همه بدانند حضور در انتخابات دشمن را دچار تزلزل می‌کند و برای کشور آبرو می آورد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: باید حواس خود را جمع کرده اصلح را انتخاب کنیم چراکه کسانی که پشت سر آنها افراد بدی هست و آنهایی که زیادی خرج می‌کنند و شام و نهار می‌دهند افراد قابل اعتمادی نیستند.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم افراد خوب وارد مجلس شوند که منافع کشور را نفروشند، یادآور شد: اصلح کسی است که با مردم صادق باشد، وعده های غیر عملی ندهند، شعار های غیر قانونی ندهد و به دنبال معشیت مردم باشد .

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.