شهردار خرم آباد گفت: با رفع تصرف از 200 هکتار اراضی ملی این شهر بزرگترین بوستان غرب کشور در منطقه پشته حسین آباد این شهر احداث می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عیدی بیرانوند اظهار کرد:متاسفانه عده ای سودجو از بلااستفاده بودن این اراضی سوءاستفاده کرده و اقدام به خرید و فروش و ساخت و ساز غیرقانونی در این منطقه کرده بودند که با دستور دادستان خرم آباد دست این افراد از تصرف غیرقانونی منابع ملی کوتاه شد.

وی گفت: این اقدام با بسیج امکانات لجستیکی شهرداری و همکاری نیروی انتظامی صورت گرفت و بلافاصله عملیات احداث خیابان 16 متری کمربندی پشته حسین آباد آغاز شد.

شهردار خرم آباد افزود: تا پایان امسال بخش زیادی از این اراضی زیر کشت گونه های مختلف درخت خواهد رفت و در سال آینده کار احداث بوستان بزرگ جنوب شهر در این منطقه آغاز می شود.

عیدی بیرانوند گفت: با این اقدام محله پشته حسین آباد که فاقد هرگونه فضای سبز بود صاحب یک پارک بزرگ می شودکه بدون شک به دلیل موقعیت جغرافیایی و چشم انداز زیبایی که این منطقه دارد به یکی از مناطق گردشگری نمونه شهر خرم آباد تبدیل می شود.

وی گفت: بدون شک احداث طرح بزرگ بوستان شاپوری و بوستان بزرگ پشته حسین آباد موجب تحول اساسی در جنوب شهر خرم آباد خواهد شد.

به گفته وی سرانه فضای سبز خرم آباد 3.5مترمربع است در حالی که این سرانه باید حداقل هفت مترمربع باشد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: رفع ، تصرف ، اراضی ، ملی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.