مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با ایام ا... دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران انجمن اسلامی کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تشکیل و فعالیت خود را آغاز نمود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احمد غریوی با اشاره به اهداف تشکیل انجمن اسلامی گفت : تبیین و تبلیغ و گسترش فرهنگ و معارف اصیل اسلام، احیاء و ترویج ارزش های مکتب اسلام و مقابله با افکار انحرافی و التقاطی و اهتمام در تحقق بخشیدن به دو اصل مهم امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد بستر مناسب برای پشتیبانی از ارزش های دینی و انقلاب اسلامی از جمله اهداف نشکیل این انجمن است

وی افزود: با عنایت به اینکه انجمن اسلامی تشکلی است مردمی و خود جوش و فعال در چارچوب احکام اسلام و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی، از اعضای انجمن در خواست نمود با توجه به اهداف یاد شده بدون توجه به مسائل جناحی و حزبی اقدام نموده و از همکاری سایر تشکلات و نهاد های موجود در اداره کل و کمیته های تخصصی متشکله در اداره کل برای ارتقاء سطح کیفی فعالیت های انجمن اسلامی بهره برداری شود.

غریوی با اشاره به ریشه های انقلاب اسلامی و عوامل شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی که در راس آن همراهی و همدلی رهبری و مردم شریف ایران بوده لزوم این همدلی و همزبانی را در تمامی ایام پر برکت انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد.

وی با اشاره به شعار سال جاری که همدلی و همزبانی با دولت و ملت نام گذاری شده است از تمامی همکاران درخواست کردبا تبعیت از این شعار در اداره کل با همدلی و همزبانی ،زمینه ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات رسانی شایسته به مردم استان را فراهم نماییم.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تشکیل ، انجمن ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.