مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن، تیمش و پرسپولیس را از مدعیان قهرمانی دانست و گفت: در بازی روز یکشنبه می‌توانیم برابر پرسپولیس به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان ، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن داوود فنایی در خصوص دیدار امروز تیم ذوب‌آهن برابر پرسپولیس، گفت: شرایط تیم ما خوب است. پس از بازی با استقلال، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم زیرا با تیم بزرگ پرسپولیس بازی داشتیم و همیشه این بازی از شرایط خاصی برخوردار است.

وی افزود: قطعاً پرسپولیس هم برای امتیاز می‌آید اما ما شرایط خیلی خوبی داریم و فکر می‌کنم که بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را بدست بیاوریم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم، تصریح کرد: مظاهری دچار یک مصدومیت جزئی شد و از ناحیه مینیسک یک آسیب‌دیدگی جزئی داشت اما فکر نمی‌کنم برای بازی مشکلی داشته باشد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در خصوص تقابل با تیم سابقش گفت: همیشه بازی کردن مقابل پرسپولیس برای ما یک چالش بزرگ بوده، اما الان من با وجود اینکه پرسپولیسی هستم، در اختیار تیم ذوب‌آهن هستم و به دنبال ارتقای جایگاه تیم خودمان هستیم و فعلا تمام تمرکزم روی ذوب‌آهن است اما پرسپولیس را هم قلباً دوست دارم زیرا برای این تیم چندین سال بازی کرده‌ام.

وی در رابطه با وضعیت فعلی پرسپولیس نیز اظهار کرد: پرسپولیس امسال نسبت به سال‌های اخیر شرایط بهتری هم از نظر شکل تیمی و هم از نظر ثبات مدیریتی دارد. البته پرسپولیس امسال بازیکنان خوب و جوانی دارد و از نظر فکر تیمی نیز بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد. اما این تیم به اعتقاد من باید در نیم فصل و یکی، دو نقطه از زمین، چند بازیکن جذب می‌کرد تا به موفقیت برسد.

فنایی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع پرسپولیس هم امسال مانند تیم ما یکی از مدعیان قهرمانی است و بازیکنان خیلی خوب و مربی خوبی نیز دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.