همدان؛

بهره برداری از 142 طرح عمرانی شهرستان ملایر با بیش از 526 میلیارد ریال سرمایه گذاری در دهه فجر

فرماندار ملایر از افتتاح و بهره برداری از 142 طرح عمرانی این شهرستان با 526 میلیارد و 552 میلیون ریال اعتباری در دهه فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی در هفتمین روز از دهه فجر  در جمع مردم شهر سامن گفت: امسال در دهه فجر 96 طرح  با 484 میلیارد و 959 میلیون ریال مربوط به دستگاه های اجرایی و 46 طرح با 41 میلیارد و 593 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری ها اجرا شده اند.


وی اظهار کرد: همچنین عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی هم با 96 میلیارد و 350 میلیون ریال در ایام دهه فجر در سطح این شهرستان آغاز می شود که مهمترین آن ساخت تقاطع غیرهمسطح دم سیاه در حرم آباد بود.

وی افتتاح کارخانه بسته بندی قند و شکر در شهرک صنعتی شوشاب، مرکز بی خطر ساز زباله های بهداشتی بیمارستان مهر، افتتاح طرح های بیمارستان امام حسین(ع)، افتتاح چهار واحد ساختمانی پزشکان، افتتاح آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب مساکن مهر ملایر، افتتاح دو مدرسه 14 و سه کلاسه در ازندریان و افتتاح آسفالت و روکش های آسفالت در چند نقطه از سطح شهرستان را از شاخص ترین طرح های قابل افتتاح در این شهرستان برشمرد.

وی از ایجاد اشتغال برای 41 نفر به طور مستقیم با اجرای طرح های دهه فجر ملایر خبر داد و اظهار داشت: امروز هم  بهسازی روستای جیریا ، جدولگذاری ، تعریض خیابان و آسفالت روستای حسین آباد ناظم ، یک واحد پرورش مرغ گوشتی روستای نازول ، نصب ترانس عمومی  برق در پارک سامن  و  تحویل واحد های مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با دهه مبارک فجر داریم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.