نماینده مردم تهران در سخنرانی خود که در مسجد خاتم الانبیاء قزوین انجام شد گفت:این انقلاب به پیروزی نمی رسید مگر با وجودتفکرات دینی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره).

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از قزوین ؛حسینیان از خورانده شدن تفکر رژیم شاهنشاهی وکشورهای  غربی در میان مردم سخن گفت وافزود: شاه و تمام کشورهای قدرتمند آن زمان در تلاش وبراین عقیده بودند که نباید انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی به پیروزی برسند.

وی از شجاعت و توحید امام گفت و اضحار کرد: امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی از جان و مال و حتی فرزند خود هم گذشت و زمانی که خبر فوت آقا مصطفی را به ایشان دادندفرمودند: مرگ آقا مصطفی نعمتی بود از طرف خداوند.

وی به نقش ساواک در نظام شاهنشاهی برای خفه کردن مردم یاد کرد و گفت:این رژیم با رعب و وحشت میان مردم انتقاد از شاه و نظامش را محدودکرده بود.

نماینده مردم تهران پیروزی مردم ایران و انقلاب را به اذن خداوند دانست و گفت:توحید راستین و واقعی امام بود که انقلاب را به خداوند نزدیک کرد و این امر میسر نمی شد مگر با تفکر به راه و هدفی که امام برای خدا انتخاب کرده بود.

حسینیان خاطر نشان کرد:اگر یاد خداوند فراموش شود بدون شک خداوند نعمات خود را از ما خواهد گرفت.

وی در پایان از نقش پر رنگ مسولین در اداره کشور گفت و افزود:این انقلاب حکومت جهانی حضرت حجت(عج) است و باید مسئولین مملکت از این مسئولیت شانه خالی نکرده، بلکه دنیا و شرایط را برای ظهور آن حضرت آماده کنند.چ

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.