هوای پایتخت به تدریج ابری می‌شود و بارش‌ها در مناطق کوهستانی به ویژه برای نیمه‌های شب به شکل برف نمایان خواهد شد.

مناطق مرتفع و کوهستانی پایتخت سفیدپوش خواهند شدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور اظهار داشت: از شب گذشته سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و کردستان را تحت تأثیر فعالیت بارشی خود به شکل برف و باران قرار داده است.

وی گفت: انتظار داریم این سامانه به تدریج تا شب اکثر نقاط نیمه غربی کشور را در برگیرد و به تدریج هوای پایتخت ابری می‌شود و از سر شب انتظار بارندگی برای پایتخت را داریم هر چند که بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به ویژه برای نیمه‌های شب به شکل برف نمایان خواهد شد.

ضرابی با اشاره به پیش‌بینی هوای تهران بیان داشت: فردا هوای استان تهران ابری همراه با بارندگی خواهد بود و از فردا شب بارش‌ها به شمال شرق کشور خواهد رسید به طوری که اکثر استان‌های ساحلی خزر بارندگی خواهند د اشت.

کارشناس هواشناسی افزود: از روز سه‌شنبه در نوار ساحلی خزر، شمال شرق و منطقه‌ای از شرق کشور شاهد فعالیت بارشی این سامانه خواهیم بود و همواره در غالب نقاط نیمه شمالی کشور انتظار کاهش دما را داریم.

گفتنی است که مناطق جنوبی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار