امضا تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق حمایت از پژوهشگران با سازمان پژوهش‌های علمی

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این صندوق و سازمان پژوهش‌های علمی خبر داد.

نصرت‌الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: همکاری در زمینه اجرای یک طرح تحقیقاتی و 10 طرح پسا دکتری در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی اعلام شده که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران و سازمان پژوهش‌های علمی منعقد شد.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت متمرکز محققان و پژوهشگران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، امکان برخورداری اعضای علمی از تسهیلات حمایتی امکان‌پذیر نیست.

ضرغام بیان کرد: این صندوق به لحاظ مالی محدودیتی ندارد و هر قدر بتواند در چارچوب اولویت‌های تحقیقاتی کشور پروژه‌هایی را ارائه دهد که تصویب شود حمایت لازم را دریافت می کند.

رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور عنوان کرد: سرمایه هر کشوری سرمایه اجتماعی و انسانی آن کشور است که اساس دارایی فکری هر کشوری را تشکیل می‌دهد و آن ها نیز اساس تولید ثروت برای اشتغال‌زایی و کارآفرینی به حساب می‌آیند.

ضرغام خاطرنشان کرد: در همین راستا متناسب با ظرفیت‌های پژوهشی بالقوه و بالفعل برنامه‌های حمایتی متناسبی برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم از هم ظرفیت‌ها برای توسعه علم و فناوری بهره ببریم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار