اهواز؛

اورهال دو واحد نیروگاهی شهید عباسپور

با پايان يافتن اورهال واحدهای نيروگاه اول و دوم سد شهيد عباسپور، تمام واحدهای اين نيروگاه به شبکه سراسری برق کشور پيوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مديرعامل سد و نيروگاه شهيد عباسپور گفت: در فصل اورهال ساليانه در نيروگاه هاي اول و دوم علاوه بر اجراي برنامه هاي دستورالعمل هاي روتين و از پيش تعيين شده، فعاليت هايي از جمله ارتقاي سيستم حفاظت و مانيتورينگ ولتاژ جريان تابلو الکتروپمپ ها و همچنين انجام تست هاي غير مخرب روي پره هاي رنر (توربين) و رفع ترک هاي احتمالي روي واحد هاي مورد نظر صورت پذيرفت.

سيد حميد صالحي افزود: در فصل اوهال سال جاري فعاليت هاي تعميراتي با سياست هاي خاص فني جهت استفاده از حداکثر توان نيروگاه ها در فصل سرما استفاده شد.

وي اورهال همزمان واحدهاي 7 و 8 نيروگاه دوم را با هدف اتصال سريع واحدهاي نيروگاهي به شبکه سراسري و تحکيم توان شبکه برق کشور اعلام و عنوان کرد: در فصل اورهال ساليانه سال 94 با استفاده از تجربيات و دانش علمي متخصصان شرکت، اورهال واحدهاي نيروگاهي را در نيروگاه هاي اول و دوم سريعتر از زمان برنامه ريزي شده به پايان رسيد تا سد و نيروگاه شهيد عباسپور با تمامي توان موجود در خدمت شبکه سراسري برق کشور قرار گيرد.

سد و نيروگاه شهيد عباسپور در خوزستان با توليد 2 هزار مگاوات برق، يکي از مهمترين نيروگاه هاي برق آبي کشور محسوب مي شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خوزستان ، نیروگاه ، سد ، شهید ، واحد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.