ساری؛

برنامه ریزی برای 180روز بیکاری دانش آموزان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای 180روز بیکاری دانش آموز به دنبال کلاس های آموزشی وتفریحی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در آیین بهره‌برداری از مرکز شماره ۲ و ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآیش بن و شمال آباد چالوس به فعالیت بیش از ۹۲۵ کتابخانه و مرکز فرهنگی هنری در کانون‌های پرورش فکری کشور اشاره کرد وگفت: از این تعداد، ۲۷ مورد در مازندران قرار دارد و در مناطقی که امکان ایجاد کتابخانه وجود نداشته باشد، برای تحقق عدالت آموزشی با کتابخانه‌های سیار این امکانات فراهم می‌شود.

علیرضا حاجیان زاده افزود : کودکان و نوجوانان در ۱۲ سال تحصیلی، ۱۸۰ روز را بیکار هستند و باید برای این روزها برنامه‌ریزی کرد و کلاس‌های آموزشی و تفریحی برای آنان در نظر گرفت.

وی گفت : از ۳۶۵ روز سال، دانش‌آموزان تنها نیمی از آن را در مدرسه هستند و نیم دیگر اوقات فراغت آنان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: اساس کار کانون بر ترویج فرهنگ مطالعه قرار دارد و ۴۰ مورد فعالیت این سازمان نیز در همین راستا قرار دارد.

علیرضا حاجیان زاده با اشاره به افتتاح دو مرکز فرهنگی هنری در چالوس افزود: این مراکز از برکات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به چالوس بود که پس از سه سال تلاش امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم توجه بیشتر به این نهاد تأکید کرد و افزود: باوجود ساخت و بهره‌برداری از این ساختمان‌ها در چالوس، تاکنون هیچ بودجه و نیز نیروی انسانی برای آن در نظر نگرفته‌اند که باید برای آن فکری شود.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.