کرمانشاه؛

شناسایی و انهدام 4باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام چهار باند بزرگ مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه علیرضا مرزبانی، امروز  با اشاره به شناسایی و انهدام چهار باند موارد مخدر طی چند روز گذشته گفت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و پیگیری عوامل توزیع، طی چند روز گذشته با انجام چهار مرحله عملیات در شهرستانهای کرمانشاه و صحنه چهار باند مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.

وی کشفیات به دست آمده از این باندها را قابل توجه دانست و عنوان کرد: از این چهار باند در مجموع 180 کیلوگرم تریاک، هشت کیلو و 300 گرم هروئین و یک کیلو و 350 گرم شیشه و نیز مقادیر قابل توجهی پیش سازهای مواد مخدر روان گردان کشف شد.

مرزبانی از دستگیری هفت نفر از اعضای اصلی این باندها خبر داد و اظهار کرد: همچنین پنج دستگاه خودرو در راستای عملیات های صورت گرفته از این باندها کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف یک تن و 605 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و تاکید کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد رشد داشته است.

مرزبانی در پایان  از شناسایی و انهدام 46 باند توزیع مواد مخدر طی این مدت خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون همچنین 160 قاچاقچی عمده و 4117 توزیع کننده خرد مواد مخدر در سطح استان دستگیر شده‌ اند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: باند ، مواد مخدر ، کشف ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.