مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان گچساران و باشت در روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهانبخش ایزد‌پور در نشست شورای اداری ورزش و جوانان با تبریک دهه فجر بر اجرای برنامه‌های جذاب و پربار ویژه این دهه تاکید و اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان استان جهت گرامیداشت این دهه پر برکت تاکنون برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا کرده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، تجلیل از ورزشکاران برتر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌هایی است که تا پایان این دهه اجرا خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود یکی از ویژه برنامه‌های دهه فجر را افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های گچساران و باشت عنوان کرد و یادآور شد: پروژه‌های ورزشی این شهرستان‌ها تکمیل و به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در این ایام افتتاح خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: پارک بانوان در گچساران و چمن‌های مصنوعی پشت‌کوه و منصورآباد شهرستان باشت به ترتیب در روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهند شد.

وی اذعان کرد: پارک بانوان در مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع با اعتبار 250 میلیون تومان، چمن مصنوعی منصورآباد باشت با مساحت یک‌هزار و 58 مترمربع و با اعتبار 200 میلیون تومان و پشت‌کوه باشت در مساحت یک‌هزار و 800 مترمربع با اعتبار 250 میلیون تومان احداث  شده‌اند.

این مسئول همچنین از کلنگ‌زنی سالن چند منظوره ورزشی در روستای کت شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: این سالن فردا، 18 بهمن‌ماه در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان با حضور مسئولان استانی و ورزشی کلنگ‌زنی و کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار کلیه این پروژه‌ها از محل هدایای خاص وزارت نفت تامین شده است، تصریح کرد: تاکنون حدود 25 پروژه ورزشی از محل هدایای وزارت نفت در شهرستان‌های گچساران و باشت تکمیل و افتتاح شده و چهار پروژه باقی مانده که تا پایان اسفند یا اوایل فروردین ماه سال آینده تکمیل و افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.