منصوریان در خصوص بازی مقابل الجیش گفت: به بازیکنانم گفته ام ارزش تیم نفت با لوگوی جمهوری اسلامی است و از تماشاگران نیز می خواهم خارج از علایق رنگی خود با حضور در ورزشگاه به ما کمک کنند.

منصوریان: ارزش تیم نفت با لوگوی جمهوری اسلامی است/ اعتبار من از جام جهانی 98 استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان در ادامه عنوان کرد: به بازیکنانم گفتم که آرم سمت چپ را فراموش کنند و به آرم سمت راست که پرچم جمهوری اسلامی قرار دارد نگاه کنند.
 
وی تصریح کرد:به هر حال تلاشمان را دو چندان می کنیم تا این بازی را ببریم و به گروه اصلی راه پیدا کنیم. ما چند بازیکن اصلی مان را در نیم فصل فروختیم اما حریفمان الجیش قطر خودشان را تقویت کرده‌ است. براین اساس ما باید از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی شویم.
 
منصوریان اظهار کرد: آنالیز فیلم بازی الجیش قطر را از 6 هفته پیش انجام دادیم و به بازیکنانم گوشزد کردم که در همه جا حتی رستوران هم فیلم بازی ها را باید ببینند تا نکات بازی تیم الجیش قطر را مرور کنند.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد: من از دوستم که عضو فدراسیون قطر است مشورت‌هایی گرفتم. همچنین از تیموریان و منتظری هم اطلاعاتی در مورد تیم الجیش قطر گرفتم. در بازی‌های گذشته لیگ قهرمانان آسیا 50 درصد را رسانه ها کمک کردند تا به مرحله بعد صعود کنیم، براین اساس از رسانه ها و هواداران می خواهم که در این بازی هم ما را حمایت کنند.
 
وی در ادامه بیان کرد: حضور 100 هزار تماشاگر در بازی برای من عادی است اما جوانان ما با حضور 10 هزار هم پرواز می کنند از تماشاگران می خواهم خارج از علایق رنگی خود با حضور در ورزشگاه به ما کمک کنند.
 
منصوریان در مورد انتظارش بازیکنانی همچون حسینی، مبعلی و بیرانوند بیان کرد: اینها بازیکنان با سابقه ما هستند که مسئولیت شان دو برابر است. همچنین آنها باید انرژی شان را به جوانان منتقل کنند و به دیگر بازیکنان گوشتزد کنند که آرم سمت راست لوگوی پرچم جمهوری اسلامی ایران چه اعتبار و ارزشی دارد.
 
سرمربی تیم نفت بیان کرد: بازیکنانی که در جام جهانی 98 بازی می کردند اعتبارشان را از حضور در تیم ملی بدست آوردند و من هم اعتبارم را مدیون بازی در جام جهانی 98 می دانم.
 
وی در مورد اینکه مسئولان تراکتور از هوادارانشان خواستند یار و یاور باشگاه نفت باشند بیان کرد:قبل از هر چیز از هواداران ملوان تشکر می کنم با اینکه رقیب ما بودند اما ما را تشویق کردند همچنین از حمایت های عباسی مدیرعامل تراکتورسازی تشکرمی‌کنم امیدوارم هواداران پرسپولیس و استقلال هم با یکدیگر بیعت کرده وبا تشویق تیم ما بپردازند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:از هواداران سرخابی می خواهم که تیم نفت را به  عنوان یک رقیب نگاه نکنند وبا حضور در بخش وی آی پی ورزشگاه تیم نفت را تشویق کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار