فرماندار شهرستان نیر گفت: تا پایان ایام‌الله دهه فجر 24 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان نیر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازاردبیل؛ اکبر صمدی در آئین افتتاح پروژه‌های بخش کورائیم شهرستان نیر اظهار داشت: پروژه‌های عمران شهری شهرداری کورائیم اعم از جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر بوده که بهره‌برداری از آنها انجام شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌های بالخ بر 4 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: بهره‌برداری از طرح آبیاری تحت فشار در روستای بوسجین بخش کورائیم نیز انجام شد که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و 10 هکتار از اراضی این روستا زیر آبیاری تحت فشار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به افتتاح عملیات گازرسانی به روستای تاجی بیوک از توابع بخش کورائیم بیان کرد: برای اجرای این پروژه یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با اجرای آن 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده‌اند.

صمدی از افتتاح پروژه آبرسانی به روستای خانقشلاقی بخش کورائیم خبر داد و افزود: پروژه آبرسانی به روستای خانقشلاقی از توابع بخش کورائیم نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که برای اجرای این پروژه 550 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و 55 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در شهرستان نیر بیان کرد: تا پایان ایام‌الله دهه فجر امسال 24 پروژه مختلف عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان نیر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.