مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛ در راستای توسعه دولت الکترونیک و اعمال مدیریت مصرف برق و همچنین کنترل بار شبکه طرح نصب کنتورهای هوشمند در کلان‌شهر اهواز کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، یدالله حضرتی گفت: این اقدام با هدف اعمال مدیریت مصرف و کاهش تلفات انرژی شبکه برق و ایجاد سیستم قرائت و کنترل از راه دور مشترکین صورت گرفته است.

حضرتی افزود: در شرایط خاص آب و هوایی اهواز ما همواره به دنبال افزایش سطح خدمات مطلوب و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان هستیم و استفاده از این کنتورها حفظ آرامش و امنیت برای مشترکین به دنبال دارد و به دلیل مونیتورینگ لحظه‌ای، کیفیت برق توزیعی برای مصرف‌کننده افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص جزئیات بیشتر این طرح گفت: این طرح در فاز اول برای 2000 مشترک اعم از دیماندی، تجاری و خانگی به‌صورت پایلوت اجرا خواهد شد که شامل 1700 مشترک دیماندی و 300 مشترک سه فاز انجام می‌شود که از مزایای آن می‌توان به امکان بررسی 24 ساعته دیتاها، قرائت کنتور از راه دور، شناسایی تلفات شبکه و نظارت بر کیفیت برق توزیعی اشاره کرد؛ به شکلی که در صورت بروز هرگونه اشکال بدون نیاز به تماس مشترک، خود سازمان اقدام به رفع مشکل می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.