فرمانده انتظامی استان گفت:داشتن نيروی انسانی موفق و کارآمد پايه ای اساسی و رشد و تعالي هر سازمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه ؛ سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان در جمع بندی نظارت تخصصی معاونت نیروی انسانی گفت:موضوع منابع انسانی یكی از مهمترین اركان توسعه و پیشرفت سازمان های امروزی تلقی شده كه توجه به آن از ضروریات مدیریت علمی محسوب می شود.

وی افزود:نیروهای انسانی مهم ترین سرمایه یک سازمان هستند که اگر به دو مؤلفه مهم روحیه و رفاه آنها بیشتر توجه شود مسیر رسیدن به اهداف سازمان کوتاه تر، آسان تر و هموارتر می شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت:مهمترین عنصری که پس از انگیزه‌های معنوی می‌تواند در پیشرفت سازمانی مثمر ثمر واقع شود ارتقاء روحیه رفاه کارکنان از طریق حل مشکلات خدمتی آنان است به طوری که کارکنان هیچ دغدغه‌ای جز خدمت در ارائه خدمات به مردم نداشته باشند.

سردار "امان اللهی" اظهار داشت:موضوع منابع انسانی یكی از مهمترین اركان توسعه و پیشرفت جامعه است كه این پیشرفت در سایه برنامه ریزی و استفاده بهینه از منابع انسانی و امكانات میسر می شود.

"امان اللهی" در ادامه سخنانش گفت:هر سازمانی اگر بهترین راهبردهای مدیریتی و فناوری نوین را به کار گیرد اما فاقد راهبرد صحیح منابع انسانی باشد هرگز محصول و فرآیند مطلوبی در خروجی ان به دست نخواهد آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت:مدیریت و نیروی انسانی خارج از اینکه چه نقشی در سازمان ایفاء می کند و اهمیت آن چقدر است بی شک مهم ترین عامل به حرکت در آوردن چرخ سازمان است و اثر بخشی و کارآیی هر تغییر و تحولی بسته به نوع عملکرد نیروی انسانی آن دارد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، منابع ، پایه ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.