شیراز؛

قتل مادر با هیتر برقی

هیتر برقی قاتل مادر سالمند و باعث آتش گرفتن طبقه اول یک منزل مسکونی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از تماس با مرکز فرماندهی و اعلام مورد آتش سوزی در طبقه اول یک منزل مسکونی و وجود یک زن در خانه ، بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه دو به محل حادثه شتافتند. 

خلیل درخشان فرمانده ایستگاه دو گفت : پس از حضور در محل با جسد زن حدود 85 ساله در حیاط منزل مواجه شدیم که در اثر سوختگی شدید فوت کرده بود و پسر وی آنرا از درون شعله های آتش بیرون کشیده بود اما تلاش آن برای نجات مادرش بی نتیجه بود . 

درخشان افزود : پس از اطفا طبقه اول بوسیله چندین رشته آبدهی و مهار کامل حریق ، به دنبال علت حادثه ، مشخص شد به علت روشن بودن هیتر برقی ، مادر سالمند قصد گرم کردن پتوی روی خود را داشته که برای این منظور از هیتر استفاده می کند که با توجه به کهولت سن و عدم توانایی وی در راه رفتن و قدرت جسمانی بسیار کم ، پس از آتش گرفتن و شعله وری پتو ، قادر به خاموش کردن آن نشده و منجر به آتش گرفتن شخص و پس از آن بقیه وسایل و اسباب منزل می شود. 

وی با توجه به حادثه رخ داده از کلیه شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی خواست مراقب سالمندان ، کودکان نو پا و خردسال خود باشند و کلیه ابزار و تجهیزات خطرآفرین و حادثه ساز را از دسترس و اطراف این افراد دور کنند . 

انتهای پیام/ف
برچسب ها: قتل ، مادر ، هیتر ، برقی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
کجاش قتل بود!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟