عناوین امروز پربازدیدهای شهروند خبرنگاران: استقبال گسترده از دیوار مهربانی، همایش ماشین‌های اسپرت، خرید و فروشی که برای مردم محله دردسرساز می‌شود و مشکلات حضور در بیمارستان‌های تخصصی از جمله این عناوین بودند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری پربازدیدهای امروز جمعه ۱٦ بهمن ماه را برای شما کاربران عزیز سایت باشگاه خبرنگاران جوان آماده کرده‌ایم تا بتوانید بصورت یکجا به همه این اخبار دسترسی داشته باشید.


لازم به ذکر است برای مشاهده جزئیات بیشتر به همراه تصاویر و یا فیلم هر خبر کافی است روی تیتر خبر مربوطه کلیک کنید.





خوزستان؛ یک سرویس بهداشتی بین راهی در یک پمپ بنزین را در این فیلم می‌بینید که قسمت مردانه و زنانه آن یکی است. شایان ذکر است این سرویس بهداشتی در جاده تیران قرار دارد.





تهران؛ باغ‌موزه قصر که سابقا زندان قصر نامیده می‌شد، اولین زندان متمرکز تهران بود. این زندان هم اینک تعطیل شده و تحت عنوان باغ موزه قصر بعنوان یکی از مراکز فرهنگی، تاریخی و هنری کشور مورد بازدید عموم است.





تهران؛ استقبال از دیوار مهربانی در خیابان پیروزی تهران به حدی بوده که آویزهای لباس دیگر جا نداشته و مردم هدایایشان را بر روی زمین قرار داده‌اند.





بابلسر؛ نصب نامناسب تخته‌های تبلیغاتی باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده است.





زاهدان؛  به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همایش ماشین‌های اسپورت در زاهدان برگزار شد، شهروندی هم از این همایش تصاویری را برای باشگاه خبرنگاران ارسال کرده است.





تهران؛ مشکلات ساکنین خیابان شهید رجایی، شهرک طلاب که روزهای جمعه به دلیل خرید و فروش خودروهای وانت ایجاد می‌شود را می‌بیند.





تهران؛ بیماران قلبی که از شهرستان‌های مجاور به بیمارستان قلب شهید رجایی مراجعه می‌کنند باید ساعت‌ها مقابل بیمارستان منتظر نوبت دکتر شوند.





خوزستان؛ خودروی آتش نشانی را در این فیلم می‌بینید که برای خاموش کردن آتش به محل حادثه مراجعه کرده اما مخزن آن خالی است و برای پر کردن مخزن خود از حیاط یکی از منازل، آب می‌گیرد.





شما می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
من کارشناس اتش نشانی هستم اون ماشین با اون شدت گاز وصدایی که ازش درمیاد درحال پمپاژ ابه .بغل ماشین که خوب مشخص نبود سیستمی به عنوان هوزریل وجود داره که داشتن ازش استفاده میکردن یعنی شلنگ هوزریل سیاه رنگه داخل محل اتش سوزی بود درضمن رنگ دود هم معلوم بود که اب بهش میرسه
اتفاقا استفاده از اون شلنگ اب خانه کمک به دیر تمام شدنه اب مخزن میکند واین به نظر من از درایت مامورین بوده
آخرین اخبار