مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: به مناسب دهه فجر امسال دو مجموعه فرهنگی- ورزشی کارگران با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال در اصفهان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامعلی قادری در خصوص طرح های افتتاحی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در دهه فجر، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر امسال تجهیز، بهینه‌سازی و بازسازی مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران چهارباغ و قدس با هزینه ای افزون بر20 میلیارد ریال در اصفهان انجام می شود.

وی بیان کرد: این مجموعه ها شامل احداث زمین چمن مصنوعی، باشگاه بدنسازی، بازسازی سالن آمفی تئاتر، بازسازی رستوران، ساخت و ایجاد بانک مخزنی تصفیه فاضلاب (سپتینگ) برای صرفه جوئی در آب، تعمیر و بازسازی و تجهیز مجموعه مهمانسراها، بهینه سازی، تعمیر و تجهیز ورودی مجموعه و مهمانسراها، نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته، نصب و راه اندازی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مجموعه، ساخت و ایجاد جایگاه VIP رختکن و سرویس بهداشتی و نمازخانه، سالن چندمنظوره ، احداث جاده ساحلی و احداث گلخانه برای تولید نهال است.

به گفته مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان، در این ایام پروژه عمرانی مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران شهر بهارستان و اردستان با اعتبار افزون بر 24 هزار و 690 میلیون ریال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: افزون بر این طرح ها همایش اقتصاد مقاومتی با حضور سپهری رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی و شرکت 300 نفر از جامعه کار و تولید از سوی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان با همکاری کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان در 18 بهمن ماه برگزار می شود.

به گفته قادری، جشن بزرگ ورزشی کارگران استان اصفهان و افتتاح پروژه های جدید ورزشی با حضور تیم ها و گروه های ورزشی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.