تبریز؛

15واگن جدیدبه مترو تبریز اضافه می شود

۳ رام قطار شامل ۱۵ واگن به زودی به ناوگان قطار شهری تبریز محلق می شود۱۵ واگن جدید به مترو تبریز اضافه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه با اعلام این مطلب اظهار داشت : ۲ رام قطار با ۱۰ واگن در حال سپری کردن مقدمات برای ترخیص از شهرستان بندرعباس بوده و یک قطار ۵ واگنی نیز در شرف حمل از کشور چین به سمت ایران است.

دکتر داود بهرا افزود: هم اکنون ۴ رام قطار در حال بهره برداری و جابه جایی مسافر بوده و رام پنجم قطار شهری این شهر در حال تست و تحویل گیری می باشد.

‌مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه عنوان کرد: با ورود ۳ رام قطار به مترو تبریز ، در صورتی که تمامی ایستگاه های خط یک مترو آماده باشد،‌ این شرکت توانایی لازم برای خدمت رسانی مطلوب به همشهریان را خواهد داشت.

دکتر بهرا تصریح کرد:‌ نیاز ضروری شهر تبریز این است که عملیات احداث و تکمیل ایستگاه های خط اول قطار شهری هرچه زودتر به پایان رسد تا این شرکت به ارائه خدمات و جابه جایی مسافر در مسیر ۱۶ کیلومتری خط یک اقدام نماید.

وی افزود : یکی از عوامل توسعه و پیشرفت شهر وجود مترو است با که با عنایت به ترکیب جمعیتی و شهر تبریز ، لازم است در طراحی و احداث خطوط مترو برای توسعه شبکه حمل و نقل ریلی و خدمت رسانی ,شهرهای باسمنج و سردرود و سایر شهرهای همجوار به مترو تبریز متصل گردد.

دکتر بهرا با اشاره به آماده بودن بلیط های مترو جهت فروش بیان کرد: مسافرگیری بنا به اعلام شهردار محترم تبریز رایگان می باشد.

این مقام بلند پایه شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز در پایان،‌ ساعات کاری مترو را ۸ تا ۱۵ اعلام و مدت زمان انتظار مسافر در ایستگاهها را در حدود ۱۱ دقیقه عنوان نمود.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.