بوکسور با تجربه کشورمان گفت: می دانم مبارزه سختی در انتظارم است، اما تنها برای پیروزی وارد رینگ می شوم.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دور سوم رقابت های بوکس حرفه ای آیبا(APB) از روز شنبه (17 بهمن ماه) در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

امین قاسمی پور نماینده وزن 69 کیلوگرم تیم بوکس APB کشورمان در این دور از رقابت ها رو در روی استانیونیس بوکسور اهل لیتوانی قرار خواهد گرفت.

قاسمی پور درباره شرایط جسمانی خود گفت: اردوی خوبی را در کشور آذربایجان پشت سر گذاشتیم که در خلال آن چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار کردیم.

وی افزود:پس از بازگشت از آذربایجان یک هفته استراحت داشتم و سپس تمرینات خود را زیر نظر اکبر احدی و دکتر بهرامی نژاد پیگیری کردم .

قاسمی پور در پاسخ به این سئوال که چه شناختی از رقیب خود دارد گفت: استانیونیس بوکسور جوان و جنگنده ای است که شرایط آمادگی جسمانی بسیار خوبی دارد و در مجموع رقیب ضعیفی به حساب نمی آید.

بوکسور وزن 69 کیلوگرم کشورمان ادامه داد:درست است که وضعیت استانیونیس در رنکینگ بهتر از من است اما شک نکنید که تنها برای پیروزی وارد رینگ خواهم شد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت پیروزی در این دیدار مسیر کسب سهمیه المپیک بسیار هموار خواهد شد تصریح کرد:از دو دیدار گذشته خود یک برد و یک باخت دارم و در صورت پیروزی در این مسابقه شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو خواهم داشت.

قاسمی پور در پایان اذعان کرد:از مردم عزیز کشورم می خواهم تا برای موفقیت من دعا کنند تا به امید خدا بتوانم با پیروزی در این رقابت حساس گام بلندی بسوی المپیکی شدن بردارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار