مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کانون های مساجد استان زنجان با فعالیت های فرهنگی و هنری بستر مناسبی برای تقویت فرهنگ عمومی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در جمع کارکنان دبیرخانه کانون های مساجد استان گفت: کانون های فرهنگی و هنری و تاسیس این مراکز در راستای ارتقاء فرهنگی است و نباید توجه به کمیت کانون های مساجد کیفیت این مراکز را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه توسعه کیفی کانون های مساجد در صدر امور قرار گیرد، افزود: بایستی کانون های فعال و غیرفعال شناسایی شود تا از کانون های فعالیت حمایت گردد.

این مقام مسئول از کانون های مساجد به عنوان محلی برای عرضه فعالیت های دینی و قرآنی یاد کرد و گفت: باید از ظرفیت این مراکز برای تقویت فرهنگ عمومی استفاده کرد.

مقدم درجه بندی و شناسایی کانون های فعال را مورد تاکید قرار داد و گفت: بانک اطلاعاتی از کانون های فعال، نیمه فعال و غیرفعال تهیه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم و بایستی در جهت حل مسائل و مشکلات مردم گام برداریم، افزود: صداقت در عمل بایستی مبنای کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: مساجد ، تقویت ، فرهنگ ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.