رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شهروندان درخواست كرد، مراقب ترفند و شیوه جدید سارقان در سرقت وجوه نقد، به بهانه خرید خودروهای مدل بالا به باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیروس حیدری در این خصوص توضیح داد: تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب برای اخاذی و دست یافتن به اهداف پلید خود، یك شیوه جدید را اجرا می كنند كه لازم است، ‌شهروندان مراقب ترفند این افراد سود جو باشند.

وی ادامه داد: سارقان ابتدا از طریق آگهی فروش خودرو در جراید رسمی و یا سایر منابع اطلاع رسانی، مقدمات دیدار با خریداران خودروهای مدل بالا را فراهم می كنند و پس از تماس خریداران با آنها در یك محل كه از قبل مشخص شده است، با خریدار قرار ملاقات می گذارند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار كرد: هدف سارقان از این اقدام سرقت وجوه نقد، چک پول و... خریداران خودروها می باشد كه پس از كشانده فرد خریدار در محل های مورد نظر،‌اقدام به سرقت از آنها می كنند.

سرهنگ "حیدری" گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت این چنینی در برخی استان ها از جمله كلان شهرهای كشور و شهرستان شیراز، لازم است همشهریان در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند و درصورت مشاهده و یا برخورد با موارد مشكوك، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.