دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه فشارها به خاطر این است که ملت جمهوری اسلامی را انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای انقلاب اسلامی که در حسینیه ارشاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایثار در دوران دفاع مقدس عنوان داشت: سوریه و عراق دو کشور مظلوم هستند که شهدای بسیاری را تقدیم کردند. 

وی ادامه داد: مسجد و حسینیه در جریان دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده و حسینیه ارشاد کانون اصلی نهضت انقلاب بوده است. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سه دستاورد انقلاب افزود: چرا جمهوری یا جمهوری دموکراتیک گفته نشد و چرا جمهوری اسلامی انتخاب شد و همه فشارها برای این است که چرا ملت جمهوری اسلامی را انتخاب کرد.

رضایی با بیان  اینکه انقلاب اسلامی هدیه جدیدی به نام جمهوری اسلامی دارد و با اشاره به تاریخ قبل از پیروزی انقلاب  اظهار داشت: در ملی شدن نفت مصدق از انگلیس برید و به سمت امریکا رفت و از کاشانی راهش را جدا کرد و شکست خورد. 

وی با اشاره به تجارب متنوع ملت قبل ۲۲ بهمن یادآور شد: جمهوری اسلامی و ملت ده ها توطئه استکبار را خنثی کردند و اگر اتحاد نبود در توطئه کردستان یا بلوچستان انقلاب از بین می رفت. 

وی با اشاره به اهمیت ولایت فقیه در انسجام درونی و ملی کشور و اتصال بین مردم و نظام تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک داروی حل مشکلات تاریخی ملت است و ایران یک راه مطمئن را با انقلاب طی کند. 

رضایی عنوان داشت: اگر ولایت فقیه نبود کشور وارد دیکتاتوری می شد و بین دین و سیاست فاصله می افتاد.

رضایی ادامه داد: اگر ولایت فقیه نبود مذاکرات ایا به نتیجه می رسید یا کشور انسجامش حفظ می شد و این موضوع باید کاملا تبیین شود که در جمهوری اسلامی انتقاد و مشارکت هست و اگر اعتراضات و مشارکت قانونی باشد مر قانون رعایت شده و اگر اعتراضات به جای شورای نگهبان در خیابان ها بیاید ضد قانون و جمهوری اسلامی است. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای ما قانون است و اگر قانون تثبیت نشود جلوی پیشرفت را می گیرد و به دشمن فرصت سو استفاده خواهد داد. 

وی با بیان ادعای برخی ها درباره تحجر عنوان داشت: این دعواهای متحجرین و لیبرال زده ها دعوای مشروطه است و امروز دعوای ما و مکان حرکت و نقطه درگیری ما جای دیگر است. 

رضایی گفت: برخی نسخه می نویسند رهبری باید شورایی باشد یا شورای نگهبان نباید دخالت کند و این صحیح نیست.  

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به ساز و کار جمهوری اسلامی در مردم سالاری دینی افزود: رهبری یکی از مراقبت های حدی که می کند این است که بین مردم و حکومت فاصله نیفتد. 

وی اظهار داشت: برخی دلسردی درست می کنند و می گویند در انتخابات رقابتی وجود ندارد و برخی اطلاعات دستگاه های خودشان می گویند اصلاح طلبان سه برابر نماینده ببرای انتخابات بیشتر دارند و جمهوری اسلامی از داخل و بیرون دست به گریبان است و عربستان و اسراییل نمی خواهند چنین قدرتی در جمهوری اسلامی باشد. 

رضایی گفت: عربستان به یکباره از خواب بیدار شده و سوریه و یمن و بحرین را هدف قرار داده و شاید در اینده خلیج فارس را هم هدف قرار دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قدرت دفاعی و امنیتی کشور گفت: قدرت دفاعی ما بالاست اما قدرت اقتصادی دست تکنوکرات ها است که نمی گذارند نیروهای انقلابی وارد شوند و اگر اجازه بدهند نیروهای انقلابی وارد شوند بیکاری نبود. 

وی ادامه داد: این دسته باید پاسخگو باشند و غرب زده ها و لیبرال ها همان ها طلبکارترین انسان ها از انقلابند و البته ما دعوا نداریم. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  افزود: یک فریب بزرگی برای جوانان طراحی شده و فریبکاری در تبلیغات دنیا موج می زند و جوانان را از راه اینده جدا کنیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار