کرمان؛

دیدار با روحانی مبارز دوران انقلاب اسلامی در منوجان

جمعی از روحانیون و امام جمعه اهل تسنن و تشیع شهرستان منوجان به دیدار حجت الاسلام حاج شیخ حسین رضواتی امام جمعه سابق و روحانی مبارز دوران انقلاب اسلامی رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام رضوانی در این دیدار با اشاره به خاطرات دوران مبارزاتی خود گفت: در زمان رژیم طاغوت بخصوص برای ما که آن زمان طلبه بودیم بسیار سخت و دشوار می گذشت واجتماع ما در مدرسه فیضیه قم با کتک خوردن و زندانی شدن روحانیون همراه بود .

وی یکی از خاطرات شیرین و ماندگار آن دوران را دیدار با امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: در این دیدار مرحوم معتمدی نیا نیز حضور داشتند که امام ازما سوال کردند اهل کجایید ما گفتیم جنوب کرمان که اعلامیه هایی رو به ما دادند و آنها رو درمنطقه آورده و دربین مردم تقسیم کردیم .

وی با اشاره به حضور مولوی ملازهی امام جمعه اهل تسنن در این دیدار بیان کرد: در این برهه حساس منطقه و جهان به حفظ وحدت بین مسلمان و عدم تفرقه بین تسنن و تشیع بیش از پیش نیازمندیم .

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد : هم اکنون دشمن متاثر و به دنبال ضربه زدن به نظام است و شما روحانیون باید بیش از همه بیدار و هوشیار باشید و در سخنرانی های خود با ظرافت خاص با مردم صحبت کنید .
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.