سعید ملایی جودوکار ملی پوش کشورمان اعلام کرد که هدفش تنها المپیکی شدن نیست و اهداف بالاتری دارد.

ملایی: دنبال المپیکی شدن نیستم/ اهداف بالاتری دارمسعید ملایی جودوکار ملی پوش کشورمان در آستانه مسابقات گرند اسلم فرانسه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از آمادگی بالایش گفت و اظهار کرد: خوشبختانه از لحاظ جسمانی آماده است و امیدوارم با توکل به خدا و دعای مردم بتوانم در مسابقات پیش رو که در کشور فرانسه برگزار می‌شود المپیکی شدنم را تثبیت کنم البته بعد از مسابقات فرانسه در مسابقات اتریش و آلمان هم شرکت می‌کنم.

وی افزود: هدفم صرفا المپیکی شدن نیست می‌خواهم به اهداف بالاتری برسم حریفانی از گرجستان، فرانسه، برزیل و دیگر کشورها دارم شناخت کلی نسبت به حریفانم دارم و البته با بسیاری از آنها مسابقه داده‌ام.

ملایی درباره حضور نداشتن پزشک در اردوهای تیم ملی جودو گفت: سجادی در بازدیدی که از اردوی تیم ملی جودو داشتن قول دادند که پزشک در اردوی ما حاضر باشند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است من چند هفته پیش دچار مصدومیت شدم که خوشبختانه مشکل خاصی برایم پیش نیامد برای صعود به المپیک نیاز است که شرایط فراهم باشد. البته بخشی از حقوق ما پرداخت شد اما این اتفاق مداوم نیست همچنین محل اسکان بچه‌ها به همت فدراسیون محیا شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار