عملیات گازرسانی به روستاهای سوادکوه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: عملیات حفر و لوله گذاری 24 روستا منطقه لفور سوادکوه شمالی با کلنگ ‌زنی استاندار مازندران در شارقلت آغاز شد.

محمداسماعیل ابراهیم ‌زاده افزود: طرح گازرسانی روستاهای لفور سوادکوه شمالی در5 طرحبا 5 پیمانکار تا سال 1396 به پایان می رسد و هزینه گازکشی برای هر خانوار 8 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: گازرسانی به 80 روستا در مناطق بالادست روستاهای سوادکوه شمالی که دارای جمعیتی بالای 20 خانوار هستند به طول 130 کیلومتر با هزینه 12 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: فاز اول گازکشی آلاشت سوادکوه در حال انجام است و فاز دو نیز تامین لوله شده و با هماهنگی‌های انجام شده با منابع طبیعی در سال آینده اقدامات لازم آغاز خواهد شد اما باید دانست به دلیل مشکلات عملیات گاز رسانی در آلاشت کند است.

ابراهیم زاده گفت: برای گازرسانی به هر خانوار در آلاشت 30 میلیون تومان از سوی شرکت گاز هزینه می ‌شود و در مناطق دیگر برای هر خانوار 6 میلیون، لفور 8 میلیون و در منطقه کسلیان 5 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ساری ، وعده ، گاز ، روستا ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.