یاسوج؛

صداقت و تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات مردم

فرماندار گچساران با بیان اینکه مردم نسبت به عملکرد مسئولان بی‌تفاوت نیستند، تأکید کرد: صداقت و تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات مردم سبب خوشبینی و دلگرمی مردم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالرحیم رحیمی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با شور بزرگ دهه فجر به عنوان سرآغاز همه تحولات سیاسی و منطقه‌ای، مردم ایران اسلامی در امنیت و رفاه قابل قبولی برخوردار هستند.

وی افزود: دهه مبارک فجر تنها یک خاطره و رویداد معمولی نیست بلکه شوکی بزرگ به جهان و دنیای سیاست بود؛ شوکی که امروز آثار و تأثیرات آن را در جای جای جهان مشاهده می‌کنیم.

فرماندار گچساران با اشاره به نقش و جایگاه روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش برجسته و غیر قبل‌کتمان روحانیت در به ثمر رساندن انقلاب هیچ‌گاه از اذهان عمومی پاک نمی‌شود.

رحیمی یادآور شد: امام راحل به عنوان رهبری دینی و مذهبی با حمایت و شعور بالای سیاسی مردم سبب فروریختن هیمنه رژیم پهلوی شد تا انقلابی الهی و دینی شکل بگیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر مسئولان نظام به عنوان نمادهای حکومت انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز مردم عملکرد و اقدامات مسئولان را به عنوان نمایندگان حکومت اسلامی رصد می‌کنند و این امر مسئولیت مسئولان را بسیار سنگین می‌کند.

رحیمی با بیان اینکه مردم نسبت به عملکرد مسئولان بی‌تفاوت نیستند، تأکید کرد: صداقت و تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات و درخواست‌های قانونی مردم سبب خوشبینی و دلگرمی مردم شده و دوام نظام الهی ایران اسلامی نیز در سایه تداوم خدمتگزاری به مردم است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه باید با تحولات و فعالیت‌های جدید روزمرگی کاری مسئولان برطرف شود، گفت: فعالیت‌ها و سخنان تکراری در جلسات و مراسم‌ها سبب خسته شدن و بی‌اعتمادی مردم می‌شود بنابراین باید در پی تحولات مثبت‌تر برای ارائه خدمات بیشتر به مردم بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.