ضیابخش: هزینه‌های فیزیوتراپی عبدالملکی را پرداخت می کنیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: فدراسیون هزینه‌های فیزیوتراپی ملی پوش راگبی را پس از ترخیص پرداخت می کند.

ضیابخش: هزینه‌های فیزیوتراپی عبدالملکی  را پرداخت می کنیمنغمه ضیابخش در گفت و گو خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تعهدات فدراسیون نسبت به ملی پوش مصدوم راگبی اظهار داشت: سارا عبدالملکی از بازیکنان خوب راگبی هستند که متاسفانه در سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدید شد و در حال حاضر در شرایط نامساعدی به سر می برد.
 
وی افزود: هزینه‌های درمان سارا عبدالملکی بسیار سنگین است و خانواده‌اش به تنهایی قادر به پرداخت تمامی هزینه‌های بیمارستان نیستند خوشبختانه با حمایت مسئولان در وزارت ورزش فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون انجمن های ورزشی  هزینه‌های درمانش پرداخت می شود.
 
وی ادامه داد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز تصمیم گرفت پس از ترخیص وی از بیمارستان تمامی هزینه های فیزیوتراپی عبدالملکی را در منزل متقبل شود که با این شرایط و همکاری مسئولان تامین هزینه بیمارستان به عهده خانواده‌اش نیست.
 
وی درباره وضعیت جسمانی عبدالملکی گفت: در این چند وقت بیشتر مسئولان ورزشی کشور به عیادتش رفتند و من نیز از نزدیک با شرایط او در ارتباط هستیم متاسفانه عبدالملکی از نظر جسمی در وضعیت خوبی نیست و ادامه فعالیت‌های ورزشی‌اش در هاله ای از ابهام وجود دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار