هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان عصر فردا با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاههای بانوان کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست عصر فردا با برگزار دو دیدار در شهرهای تبریز و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم والیبال شهرداری تبریز در خانه پذیرای دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود. دیداری که به قضاوت هدیه صابری برگزار می‌شود. تیم والیبال دانشگاه آزاد تا پایان هفته هفتم این مسابقات با 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و شهرداری تبریز بدون هیچ امتیازی قعرنشین است. دیدار رفت دو تیم در تهران با حساب 3 بر صفر به سود شاگردان مریم هاشمی در تیم دانشگاه آزاد به پایان رسیده بود.

دیگر دیدار هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان را دو تیم شهرداری ارومیه و برق جدید فارس در شهر ارومیه برگزار خواهند  کرد. برق شیراز 12 امتیازی است و در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و شهرداری ارومیه هم با 6 امتیاز پنجم است. قضاوت این دیدار که از ساعت 15 در سالن شهرداری ارومیه برگزار می‌شود بر عهده معصومه اسماعیل زاده است. دیدار رفت دو تیم در شیراز با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم برق شیراز به پایان رسیده بود.

سومین دیدار  هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان روز جمعه در ارومیه برگزار می شود و شهرداری این شهر در دومین مسابقه خود در این هفته میزبان ذوب آهن اصفهان است .ذاصفهانی ها در حال حاضر با 14 امتیاز از پنج پیروزی در رتبه سوم جدول هستند.

آخرین مسابقه این هفته روز شنبه 17 بهمن ماه در سالن میلاد شهر تبریز برگزار می‌شود و نارنجی پوشان سایپا میهمان شهرداری تبریز هستند ، هم اکنون سایپا با شش امتیاز از دو برد در رتبه ششم جدول است و به دلیل تفاوت در معدل ست ها در این جایگاه قرار دارد، زیرا از نظر امتیاز و برد با تیم پنجم جدول (شهرداری ارومیه) تفاوتی ندارند. 

براساس این گزارش سایپا اگر موفق به شکست حریف خود شود امکان صعود یک پله ای خواهد داشت. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود سایپا به پایان رسید و شهرداری تبریز در صدد جبران دیدار رفت با استفاده از امتیاز میزبانی است .

**برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:

- پنج شنبه 15 بهمن ماه:
تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – دانشگاه آزاد
ارومیه، ساعت 15: شهرداری ارومیه – برق جدید فارس

- جمعه 16 بهمن ماه:
ارومیه، ساعت 15: شهرداری ارومیه – ذوب آهن اصفهان

- شنبه 17 بهمن ماه:
تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – سایپای تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار