سرپرست گسترش فولاد تبریز گفت: تفکرات سرمربی تیم با تکیه بر همدلی مالک، مدیران و کادرفنی و بازیکنان موجب تقویت گسترش شده است .

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در باره بازی تیمش با صبای قم اظهار داشت: همانطور که قبل گفته بودم تیم صبا با حضور علی دایی به تیمی با قابلیت های فنی و تاکتیکی تبدیل شده بود که برد در مقابل این تیم کارآسانی نبود . این تیم با برد مقابل دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس توانسته بود جام شهدا را تصاحب کند و با روحیه به مصاف گسترش بیاید .

وی در ادامه افزود : در واقع روز خوب فوتبال تبریز با این برد رقم خورد و عامل این برد هم تفکرات خوب سرمربی تیم و در کنار آن همدلی ، اتحاد و نظارت خوب و حمایت مالک و مدیران باشگاه بوده است که البته این تیم در سومین سال  حضور در لیگ برتر جایگاه بالاتری دست می یابد اما هدف گذاری باشگاه کسب رتبه هشتمی در لیگ بوده است  .

آذرنیا بیان کرد: مجموع نفراتی که در باشگاه کار می کنند با همدلی و هدف مشترک در راستای یک مسیر گام که همان موفقیت باشگاه است گام بر می دارند و این رمز برد گسترش بوده است و به طور حتم این مسیر همچنان ادامه می یابد .

سرپرست گسترش فولاد درباره اینکه آیا گسترش می تواند سهمیه آسیا را کسب کند گفت : شاید این آرزوی همه تیمها بوده که سهمیه را بدست آورد ومانیز مستثنی از این قاعده نیستیم اما در حال حاضر برای رده هدف گذاری باشگاه تلاش می کنیم .

وی درپایان یاد آور شد: امیدوارم که در پایان فصل بتوانیم رده خوبی در جدول کسب کنیم تا ضمن موفقیت گسترش فوتبال زیبای آذربایجان را به کشور معرفی کنیم .

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار