مثلث تشکیل دهنده ZBZ تا پایان فصل از استقلال خوزستان جدا می شوند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسن بیت سعید، مهدی زبیدیورحیم زهیوی 3 بازیکن سوسنگردی تیم فوتبال استقلال خوزستان که به آنها لقب ZBZ داده‌اند تا پایان هفته هجدهم موفق به زدن چهارده گل شده اندو احتمال می رود بتوانند تا پایان فصل به تعداد گل زده خود اضافه کنند.
 
اما مهمترین نکته درباره این 3 بازیکن آن است که در 2 فصل گذشته همیشه آقای گل استقلال خوزستان در پایان فصل از این تیم جدا شده و راهی تیم‌های دیگر می شود.
 
در لیگ سیزدهم، میلاد میداودی با پنج گل، مهدی خیری با چهار و ابراهیم صالحی با 3 گل برترین گلزنان استقلال در فصل 92-93 لقب گرفتند و هر سه آنها نیز از آبی ها جدا و راهی تیم های دیگری شدند.
 
میلاد میداودی به سایپا پیوست،خیری راهی پدیده شد و صالحی نیز به لیگ آزادگان و به جمع بوشهری  اضافه شد. همین اتفاق نیز در فصل گذشته برای ویسی رخ داد.
 
در لیگ چهاردهم مهدی مومنی با هشت گل آقای گل شد و میثم مجیدی با هفت و سیدمهدی صالحی با 6 گل در رده های بعدی قرار گرفتند اما نکته جالب آن است که مومنی پس از اتمام لیگ چهاردهم به عضویت شاگردان منصوریان در تیم نفت در آمد و مجیدی نیز استقلالی شد.
 
همچنین سیدصالحی نیز پس از کش و قوس‌های فراوان به گسترش فولاد تبریز پیوست تا ششمین آقای گل استقلال لقب بگیرد که پس از پایان فصل از این تیم جدا می شوند.
 
باید دید آیا سرانجام مسئولان استقلال می توانند 3 بازیکن آقای گل خود که شامل مثلث ZBZهمیشه را برای فصل بعد در اختیار داشته باشند یا باز هم تاریخ تکرار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار