طراحی تم مدرن برای گوگل کروم

گوگل برای نرم فزار کروم خود در حال طراحی تم جدیدی است که ظاهر آن مدرن در نظر گرفته شده تا در صورت تمایل با ترفند زیر آن را تغییر دهید.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی گوگل در حال کار بر روی یک تم با سبک و سیاق مدرن و متریال است که قصد دارد از آن به زودی و به صورت رسمی در مرورگر کروم خود استفاده کند. در طول سال‌های اخیر گوگل همواره در حال کار بر روی طراحی مرورگر خود بوده است.

البته پس از عرضه سیستم عامل کروم توسط این کمپانی سرعت کار بر روی ساخت تم و ظاهر جدید مرورگر کروم کاهش یافته اما کاربران همواره می‌توانند از قسمت تنظیمات، نسخه آزمایشی این تم را بر روی مرورگر کروم خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ که این تم فقط بر روی نسخه دسکتاپ این مرورگر قابل فعال سازی است.
 

مرحله اول:

با نوشتن عبارت chrome://flags در قسمت آدرس بار مرورگر کروم، می‌توانید به تمامی تنظیمات مخفی و کاربردی این مرورگر دست پیاد کنید. ابتدا این عبارت را تایپ کرده و سپس کلید اینتر را بزنید.

تم گوگل کروم خود را تغییر دهید 
مرحله دوم:

در بین تنظیمات و گزینه‌ها به دنبال گزینه‌ای با نام Material design in the browser's top chrome بگردید. برای دسترسی سریعتر می‌توانید کلید ترکیبی Ctrl+f را فشرده و سپس در کادر جستجو عبارت بالا را وارد کنید. پس از پیدا کردن این تیتر، کافی است تا بر روی منو کشویی زیر آن کلیک کرده و گزینه Material را انتخاب کنید و در انتها نیز بر روی کلید Relaunch Now آخر صفحه کلیک کرده تا پس از بارگذاری مجدد مرورگر، تغییرات اعمال شود.



تم گوگل کروم خود را تغییر دهید

تم گوگل کروم خود را تغییر دهید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.