معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: امروزه نیاز اصلی توسعه کشور تاکید بر مباحث تکنولوژیک و فناورانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا رحیمی در مراسم افتتاح رسمی فن بازار کرمانشاه اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی باید به جای ایجاد فضای فیزیکی و زمین برای صنایع به‌دنبال ایجاد و خلق فناوری جدید برای آنها باشد که قطعا راه‌اندازی فن‌بازار در همین راستا است.

وی ادامه داد: فن آوری را باید در تمامی حوزه‌ها از کشاورزی گرفته تا خدمات، از صنایع گرفته تا علوم انسانی وارد کنیم، چرا که امروزه در دنیا این فناوری نورین است که حرف اول را می‌زند.

رحیمی تاکید کرد: امروزه نیاز اصلی توسعه کشور تاکید بر مباحث تکنولوژیک و فناورانه است و باید حواسمان باشد که پس از برجام به واردکننده صرف تبدیل نشویم بلکه با تاکید بر توسعه فناوری داخلی، به سمت پیشرفت کشور گام برداریم.

وی اضافه کرد: در بحث توسعه فن‌آوری، باید نقش اساسی را به بخش خصوصی دهیم و دولت تنها نقش حمایتی و نظارتی را بر عهده داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: باید همه کمک کنیم که بحث اقتصاد دانش بنیان را مرکز ثقل اهداف توسعه‌ای استان قرار دهیم.

وی یادآور شد: خلق تکنولوژی و توسعه مباحث فنی مهندسی باید جزو اولویت‌های فن بازار کرمانشاه قرار گیرد، در ضمن، استانداری کرمانشاه آماده هرگونه همکاری و مساعدت برای توسعه فعالیت‌های فن بازار را دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.