سازمان دامپزشکی مسئولیت سنگینی درزمینه تأمین سلامت و بهداشت فرآورده‌ها و محصولات خام دامی بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ سید محمد می‌رمحمدی استانداریزدگفت: سازمان دامپزشکی مسئولیت سنگینی درزمینه تأمین سلامت و بهداشت فرآورده‌ها و محصولات خام دامی بر عهده دارد و انجام این وظیفه مهم تضمین‌کننده سلامت جامعه است.
 
می‌رمحمدی افزود: در بخش تولید و صادرات فرآورده‌های خام دامی نیز باید به استاندارد و کیفیت مطلوب محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشیم و بازارهای هدف جدید و مطمئنی را برای صادرات شناسایی کنیم. 

استاندار گفت: در حوزه تجهیز امکانات آزمایشگاهی و استانداردسازی فرآورده‌های خام دامی علی‌رغم تنگنا‌ها و محدودیت‌های دولت در بخش درآمد‌ها و اعتبارات، از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم اما شایسته است با برنامه‌ریزی مناسب اداره کل دامپزشکی استان بخش خصوصی نیز ترغیب و تشویق به سرمایه‌گذاری شود. 

رئیس سازمان دامپزشکی نیز در این دیدار گفت: مسئولیت این سازمان تأمین نظارت بهداشتی و سلامت فرآورده‌های خام دامی است. 
مهدی خلج افزود: تأمین بهداشت مهم‌ترین مؤلفه حفظ سرمایه دام است و امروز سازمان دامپزشکی در عرصه اقتصاد ملی، بهداشتی عمومی، سلامت جامعه و تجارت جهانی نقش‌آفرین است. 

خلج گفت: رعایت موازین بهداشتی می‌تواند تضمین‌کننده شرایط سلامت جامعه باشد و در این زمینه نیاز به همکاری و همراهی مردم‌داریم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.