نایب رئیس انجمن هنرمندان نقاش البرز:

باید مسئولان امر بیشتر حواسشان به حمایت از هنرمندان شهرستانی باشد

باید مسئولان امر بیشتر حواسشان به حمایت از هنرمندان شهرستانی باشد، چرا که امروزه همه آثار هنری به تهران محدود شده است.

فرانک ژین، نایب رئیس انجمن هنرمندان نقاش البرز در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این انجمن گفت: حدود 2 سال است که این انجمن کار خود را آغاز کرده و در آبان امسال بود که با گرفتن مجوز به طور رسمی فعالیت‌هایمان آغاز شد. این انجمن به عنوان اولین انجمن رسمی نقاشان در البرز شکل گرفته است و هدف ما این است که علاوه بر برگزاری نمایشگاه به گونه‌ای یک فرهنگ‌سازی نیز صورت بگیرد تا لزوم حضور هنرمندان شهرستانی و شهرهای دیگر را در تهران برای برگزاری نمایشگاه یادآور شدیم.
 
ژین تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از اهداف این انجمن در راستای گسترش و ایجاد تغییرات در سطح شهر است و تلاشمان این است تا اقداماتی که در تهران و توسط شهرداری مثل زیباسازی و به کار بردن عناصر زیبایی در سطح شهر صورت می‌گیرد را در شهر خودمان اجرا کنیم.
 
وی اضافه کرد: باید مسئولان امر بیشتر حواسشان به حمایت از هنرمندان شهرستانی و مناطق دیگر به جز تهران باشد، چرا که امروزه همه چیز از جمله برگزاری نمایشگاه‌های قابل توجه، خرید و فروش آثار هنری و این دست موارد به تهران محدود شده است و این اصلاً اتفاق خوبی نیست.
 
نایب رئیس انجمن نقاشان البرز اظهار کرد: در این نمایشگاه نیز از بین آثار 100 نقاش 29 هنرمند انتخاب شده و کارهایشان به روی دیوار رفته است و ما امیدواریم از این به بعد روز به روز بیشتر شاهد همکاری و حضور هنرمندان مناطق مختلف در تهران باشیم و همچنین بتوانیم بیش از پیش از خلاقیت هنرمندان در حوزه شهری و فرهنگی استفاده کنیم.
 
گفتنی است این نمایشگاه تا 15 بهمن در خانه هنرمندان برقرار است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار