پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از رفتار سرپرست این باشگاه در قبال پخش مستند مربوط سرخپوشان انتقاد کرد.

عرب‌شاهی: از رفتار طاهری تعجب کردم
ضیاء عربشاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این رابطه اظهار داشت: جا دارد از سردار رویانیان تشکر کنم چرا که در زمان مدیریت ایشان و در جشنی که حدود 2 سال پیش برای باشگاه برگزار شد مقدمات آماده‌سازی این مستند فراهم شد، بدون شک این یکی از اقدامات مهم و قابل تقدیر سردار بود.

عربشاهی در خصوص اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس این مستند را به باشگاه بدون ارتباط خوانده گفت: من هم این صحبت‌ها را شنیدم ولی در زمان مدیریت سردار رویانیان با این موسسه قرارداد بستیم و قرار بر این شد که 40 درصد از درآمد مستند به موسسه پیشکسوتان کهن پرسپولیس داده شود.

این مسئله اصلا ربطی به باشگاه ندارد چون شرکت پیشکسوتان کهن جدا از باشگاه فعالیت می‌کند، مسئولان باشگاه می‌توانستند مثل بقیه مهمانان در این مراسم حضور داشته باشند.

وی افزود: از رفتار آقای طاهری تعجب کردم به هر حال ایشان تجربه کار مدیریتی دارد و می‌داند که وقتی 2 سال پیش قراردادی بسته شده است الان نمی‌توان آن را زیر سوال برد. من تعجب می‌کنم که چرا نباید همدیگر را قبول داشته باشیم حالا که یک نفر چنین کار بزرگی برای پیشکسوتان باشگاه انجام داده چرا سرپرست فعلی باشگاه نباید اینجا حاضر شود؟

قطعا اگر طاهری به این مراسم می‌آمد با آغوش باز از وی استقبال می‌شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عربشاهی ، طاهری ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار