استاندار کرمان گفت: با گسترش بی رویه سطوح کشاورزی در حالی که منابع آبی مورد نیاز را در اختیار نداشتیم زمینه ای فراهم کرد که باید میلیاردها تومان خرج کنیم و آب از سایر استان ها برای شرب به کرمان منتقل کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ، استاندار کرمان در دومین بازدید از جهاد کشاورزی گفت: این استان ظرفیت ویژه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی داردكه درصدد استفاده بهینه از این امکانات و ظرفیت ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

 رزم حسینی با اشاره به این مطلب که حکومت بر پایه مردم می تواند مستقر و مستمر باشد و باید اعتماد مردم روز به روز گسترش یابد گفت: ندادن اطلاعات درست و به موقع به مردمیکی از عوامل بروز نارضایتی در بین مردم است که اگر اطلاعات درست و به موقع به مردم ارائه شود، گام مهمی در مسیر اعتماد سازی است.

وی با اشاره به این نکته که در مسیر اقتصاد مقاومتی،حقوق کارمندان دولت باید از محل کارآیی و بهره وری افزایش پیدا کنند گفت: جهادگران روحیه جهادی دارند و از بدو انقلاب تا کنون جهادگری خود را ثابت کرده اند.

رزم حسینی بر تحقق دولت الکترونیک نیز تاکید کرد و گفت: بروکراسی اداری موجب نارضایتی مردم شده است و تحقق دولت الکترونیک در حذف بروکراسی اداری نقش مهمی دارد.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای بازتعریف آرمان های انقلاب دانست و ادامه داد: با این کار می توان زمینه رضایت مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم کرد.

وی با اشاره به این مطلب که آموزه های دین اسلام راهکارهای زیادی را برای ارتقای جایگاه فردی و اجتماعی مسلمانان در حوزه های مختلف مطرح کرده عنوان کرد: جمهوری اسلامی برای برگرداندن همه امور به مسیر درست تشکیل شده است و علمای دین باید در این مسیر جلودار و آبادگرباشند و ما بقی پشت سر آنها حرکت کنند.

 رزم حسینی تاکید کرد: آمده ایم تا در استان کرمان همه دست به دست هم داده و با تدوین و اجرای کارهای نوهمه مناطق را آباد کنیم.

وی اظهار کرد: امکانات وجود دارد و نباید گفت که نمی شود بلكه باید با تعیین اهداف بلند، در مسیر توسعه هر چه بیشتر جامعه گام برداشت.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی نیز به دلیل کمبود منابع آبی به روز سیاه نشسته است، گفت: با گسترش بی رویه سطوح کشاورزی در حالی که منابع آبی مورد نیاز را در اختیار نداشتیم زمینه ای را فراهم کرده ایم که امروز باید میلیاردها تومان خرج کنیم و آب از سایر استان ها برای شرب مردم به کرمان منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی یک نهاد جهادی است و باید به صورت جهادی به فعالیت های خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هزینه ، انتقال ، آب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
جناب استاندار هلیل رود را نابود نکنید که زندگی خواهد مُرد