فرماندار ریگان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات در روستاهای محروم ایجاد فضای سبز وبوستان است گفت: با سر سبزی این مناطق تعدادی از روستاها از هجوم شنهای روان در امان ماندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین باقری افزود: ریگان با توجه به شرایط اب وهوایی توفانهای شدید، مردم شهرستان ناراحت بودند که با اجرای طرحهای بیابان زدایی از هجوم شنهای روان در امان ماندند .

فرماندار ریگان تصریح کرد: ساخت وساز در روستاها از دیگر اقدامات در این شهرستان بود که با ساخت وساز منازل مسکونی مقاوم شاهد مقاوم سازی در روستاهای شهرستان هستیم .

باقری افزود: ساخت بیش از 13 هزارو 600 واحد مسکونی مقاوم در روستاهای شهرستان از دیگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستاهای شهرستان ریگان است .

وی افزود: برق رسانی، آبرسانی، پوشش تلفن همراه، طرح های هادی ،در روستاها ازدیگر اقدامات در روستاهای محروم شهرستان ریگان بود .

فرماندار ریگان خاطرنشان کرد: هرساله در شهرستان ریگان چندین طرح به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهره برداری می رسد ومردم شهرستان از مزایای انها بهره مند میشوند .

باقری گفت: امسال نیز بیش از 49طرح با اعتبار 150میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر در شهرستان ریگان به بهر برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: هجوم ، شن روان ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.