مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: حدود 420 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون حدود 10 درصد از این تعداد صاحب کارت ملی هوشمند شده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  منوچهر تیموری با اشاره به اینکه که تاکنون 39 هزار نفر برای دریافت این کارت تقاضا داده و 33 هزار نفر کارت خود را دریافت کرده اند افزود:  بیش از 22 دفتر صدور کارت ملی هوشمند در سطح استان ایلام راه اندازی شده که در تلاش هستیم  با افزایش ایستگاه ها در سال آینده؛ 155 هزار کارت هوشمند ملی صادر و به مردم استان تحویل دهیم.

تیموری با بیان اینکه در یک دوره 2 تا سه ساله تمامی افراد بالای 15 سال کارت ملی هوشمند دریافت خواهند کرد، یادآور شد: در 10 شهرستان تابعه این استان همه اداره های ثبت احوال اقدام به صدور کارت ملی هوشمند برای متقاضیان می کنند ضمن اینکه علاوه بر ثبت احوال، دفاتر پیشخوان و پست نیز در این خصوص فعال هستند. 

مدیر کل ثبت احوال استان ایلام تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد هدفمندی یارانه ها، افراد بالای 18 سال که تاکنون هیچ نوع کارت ملی و یا ملی هوشمند دریافت نکرده اند تا 15 بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و دریافت کارت اقدام کنند.

استان ایلام در غرب کشور حدود 600هزار نفر جمعیت دارد.
 
 

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.