همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلینیک توانبخشی و درمانگاه عمومی نظام مافی در غرب تهران افتتاح می شود.

حمیدرضا خرم خورشید رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت با واگذاری ساختمان جدید الاحداثی از سوی موقوفه مرحوم دکتر نظام مافی به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، خدمات پزشکی – توانبخشی این دانشگاه در منطقه غرب شهر تهران گسترش می یابد.
 
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با در اختیار گرفتن این ساختمان، ضمن تجهیز و راه اندازی مرکز جامع درمانی و توانبخشی در محل، خدمات تخصصی و دانشگاهی در دو حوزه پزشکی و توانبخشی را با تعرفه دولتی، به بیماران و نیازمندان ارائه می دهد. 

این گزارش همچنین حاکیست، فعالیت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در حوزه پزشکی این مرکز که طبق قرارداد منعقده، در مرحله اول به مدت پنج سال اعتبار دارد، شامل درمانگاه عمومی و تخصص های قلب و عروق، ارتوپدی، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، جراح عمومی، روانپزشکی اطفال و بزرگسال، دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی، طب فیزیکی و توانبخشی، مشاوره ژنتیک ، آزمایشگاه ، رادیولوژی و داروخانه می شود. 

براساس این قرارداد، خدمات حوزه توانبخشی این مرکز دانشگاهی نیز شامل خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی (جسمی ، ذهنی ، روان و دست)، گفتاردرمانی، روانشناسی، مشاوره و ارتوپدی فنی می شود که به نیازمندان و مددجویان ارائه خواهد شد. 

مقرر شده است که کلینیک ویژه مرکز جامع درمانی و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، همه روزه در شیفت عصر نیز فعالیت داشته باشد تا به بیماران مراجعه کننده در این ساعات هم خدمات رسانی کند. 

خدمات کلینیک ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر، شامل خدمات پزشکی و توانبخشی ذکر شده ، خواهد شد. 



انتهای پیام/
برچسب ها: کلینیک ، توانبخشی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار